Nieuw Vietnamees nummer! - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Karen Joppen - WaarBenJij.nu Nieuw Vietnamees nummer! - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Karen Joppen - WaarBenJij.nu

Nieuw Vietnamees nummer!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

31 Augustus 2008 | Vietnam, Hué

Jaa hoor, daar ben ik alweer! Ondertussen hebben Sanne en k ook een vietnamese SIMkaar aangeschaft. Het is misschien beter om daar op te smsen en te bellen. Geloof nl dat er iets mis is met mn nederlandse simkaart. Als je me wil bellen, laat t wel even weten via n sms. Dan weet ik dat en stop ik de vietnamese SIMkaart in mn telefoon!
Het landnummer is 84 en t nummer is 1225368264.
Tot horenss!!!
Liefs, x Karen

  • 31 Augustus 2008 - 09:41

    Mam:

    ha karen

    nu ben ik de eerste.
    fijn dat de reis goed is gegaan.
    wat kunnen slapen in de trein?
    we horen wel weer
    fijn om de foto's te zien

    groetjesxxxx

  • 31 Augustus 2008 - 10:39

    Danny:

    Heey karen

    Ben je al bruin geworden?
    Volgens mij kun je wat ik tot nu toe heb gelezen al aardig vietnamees praten.

    Groetjes Danny

  • 31 Augustus 2008 - 14:01

    Marion:

    Hey Jopje,

    Wat een mooie foto's...zo te zien is de natuur echt overweldigend! Super! hoe is het met je vietnamees? Zal wel steeds beter gaan he! Succes igg! Heel veel gr's vanuit hier!
    xxx

  • 31 Augustus 2008 - 17:21

    Roos:

    wat een ervaring doen jullie daar op en zo te lezen gaat het goed. Je leert snel. Heel veel plezier nog samen en tot horens.

  • 31 Augustus 2008 - 20:22

    Nicky:

    haaj meissie, super dat je deze site zo up to date kan houden! zo kunnen wij hier thuis ook meegenieten, vooral met de foto's! eg mooi daar. zo te hore heb je 't enorm na je zin, houden zo! haha is de GS-les op school inderdaad nog ergens goed voor geweest. ik begin morge met stage,, @t reclassering = ook spannend! maar niet zo spannend als wat jij daar allemaal meemaakt ;) meid geniet ervan!! liefs nicky

  • 01 September 2008 - 12:01

    Anne:

    Hoi Karen!

    Je bent er! Gaaf zeg! wat een verhalen, wat een foto's! Geniet er maar enorm van.

    Liefs Anne uit de C.straat...

  • 01 September 2008 - 13:20

    Bjorn:

    Joooohhh dacht dat jij niet ging bellen met mensen ;)

    Tof dat je al beetje vietnamees kan praten, lijkt dat een beetje op limburgs ofnie ;)?

    Kom maar weer snel met een verhaaltje, leuk om allemaal te lezen!!

    Kusje!

  • 01 September 2008 - 20:00

    José:

    Ha karen! Nou meid, goed bezig! Nu voel je je zeker een echte avontuurrist. Expeditie robinson is er niks bij ;). Ik volg je verhalen vanuit m'n kamerjte in heerlen... m'n eerste dagje vant afstuderen is al achter de rug. Ik wacht in spanning af op het volgende berichtje!

    Xx josé

  • 02 September 2008 - 08:33

    Marcel & Monique:

    Heey Karen,

    Hoest? Wat een super gave foto's. Erg cool. Geniet er lekker van. Hoe is de reis je bevallen? Hoorde dat het op zich wel allemaal goed is gegaan. jaja, volg het op de voet. Hier ook alles goed. Zijn met de verbouwing begonnen, dus als je terug bent kom je maar een x eten in onze nieuwe keuken (als het hopelijk ooit afkomt, haha). Verder alles rustig. Ben wel afgelopen week ziek geweest. Heb een ontstoken endeldarm en ben nu weer op therapeutische basis begonnen. Gaat redelijk, heb antibiotica en pijnstillers. Blijven lachen zeg je altijd he...
    Ik ga zo weer een middagje werken. Ik zal goed op de family daar in het rooth 34 passen. En als Rianne haar grote zus mist, kan ze ook bij mij terecht.. (Rianne, dat wist je nog niet, maar bij deze!)

    Lieve nicht, geniet ervan en laat die foto's maar komen. Dikke kus van Spikkelbikkel en Jopperdeflop! ;D

  • 02 September 2008 - 13:56

    Wies & Jan & Co:

    hey karen tof dat jullie de 3 daagde trekking goed volbracht hebben, nu maar even bijkomen. Jullie hebben geshopt heb ik vernomen, ook wat gekocht?! Kim is bijna in haar nieuwe huis getrokken dus het wordt hier steeds rustiger. wij gaan vrijdag een weekje op vakantie naarSchoorl. Maak het verder nog goed ide oost en zorg goed voor elkaar . groetjes uit Tilburg en tot schrijfs.

  • 02 September 2008 - 16:16

    Majo:

    Speciaal een mail voor jou gestuurd :-) Vanavond gaan we gourmetten met het huis, ben benieuwd!! Zal een roseetje op je drinken ;-)

    Kus!

  • 02 September 2008 - 19:08

    Jacqueline:

    hoi karen
    heb pas van roy gehoord waar ik je kan volgen.
    dat ga ik vanaf nu zeker doen. groetjes van mij

  • 03 September 2008 - 10:53

    Susanne:

    Jopp!

    Ik bin auk weer truuk op Nederlandse bodem en zit alweer bijna in de schoelbank :(
    Heb nog genne tied gehad um dien verhoale te leze, mr det goan ik straks zeker doan. Heij dich inderdaad wel al un paar kier gesmst...weit dus neet ofse ut gekrege hes. Ik zal dich binnenkort us goan mailen maar mot mich no gauw storte op t inhoale van mien ierste 2 daag! Liefs!

  • 03 September 2008 - 17:16

    Ellen (uit Baarlo):

    Hoi Karen,

    Gisteren heb ik gezellig met je mam in de pauze kamer van Twinkeling gekletst. En raad eens... onder andere over jou! haha...
    Ik heb je verhalen tot nu toe allemaal gevolgd.. Erg leuk! Wat een avonturen he, zo aan de andere kant van de wereld!.. Geniet maar flink hoor, want voor je het weet ben je weer in het (dan opeens vergeleken met wat je daar hebt) saaie limburg! :( haha..

    Enjoy enne.. have fun ;)
    xx Ellen

  • 03 September 2008 - 19:10

    Opa En Oma:

    leuk om dit te lezen
    we bellen wel een keer
    mam houdt ons wel op de hpogte
    groetjes

  • 03 September 2008 - 21:35

    Piet En Melanie:

    hallo Karen,
    Alles goed? zeg, wat zijn dat geweldige foto's.En wat fijn he, die site.Nou, we laten nog wel weer eens wat van ons horen. Heel veel groetjes van Piet en Melanie.

  • 08 September 2008 - 10:42

    Jaim:

    ha jopje!
    zo te horen alles goed! geweldig jouw verhalen en die foto's! hoe vet is jouw maatpak! maak er ook maar eentje voor mij, mijn maat is 40 dat zal in azie wel xxxxxl zijn, maar moet je lukken he! hahaha!als je nog iets breets wil horen haha heb gesolliciteerd bij de fabriek en ben door naar de volgende ronde haha!voor de rest mis je hier niks...miep werkt nog steeds bij de da en bij de jumbo werkt ook nog stees het zelfde personeel hahaha!ik stuur binnenkort wel een op den buam op hahah! geniet ervan! groetjes jaim

    p.s. toen ik op meijelse kermis brabant hoorde van guus meeeuwis moest ik acuut aan je denken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 40527

Voorgaande reizen:

03 Juni 2012 - 29 Juni 2012

Peru & Bolivia

10 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Backpacken in Borneo

11 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Interrailen Balkan 2009

22 Augustus 2008 - 22 December 2008

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: