Weekje Maleisie & relaxen op de eilanden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Joppen - WaarBenJij.nu Weekje Maleisie & relaxen op de eilanden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karen Joppen - WaarBenJij.nu

Weekje Maleisie & relaxen op de eilanden

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

10 December 2008 | Thailand, Bangkok

Hallootjes!!
Met nog 12 dagen te gaan toch weer even een berichtje om jullie op de hoogte te houden! Afgelopen week een hectische, rare week! Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Sanne heb ik vanochtend op t vliegtuig terug naar Nederland gezet. :(:( Afgelopen zondag telefoontje gekregen dat dr opa is overleden. Dilemma, dilemma, maar toch besloten om naar huis te gaan. Ik heb ervoor gekozen om hier te blijven en de reis af te maken. Weer een nieuwe ervaring, alleen op reis. Maar het zijn nog maar 12 dagen en die kom ik ook wel door! Dus dat was even heftig vanochtend om half7 in de vroege ochtend! Maar goed, we zijn allebei blij met de keuze en hebben de juiste keuze gemaakt. Dus nu plannen wat ik ga doen de komende dagen. Maar zal jullie eerst even vertellen over de afgelopen week in Maleisie.

Na het gedoe met de vliegtickets en t niet kunnen vliegen naar Bangkok hebben we de buis gepakt naar Penang, een eiland aan de westkust. Daar aangekomen met Anne, meisje uit Engeland waar we cheap de kamer mee gedeeld hebben. Uiteindelijk een leuke, gezellige avond gehad die eindigde in een tattoo/pierce-shop! Nee nee niet voor ons, Anne wilde een neuspiercing zetten. Dat ook weer meegemaakt en k weet iig dat ik t niet wil;) haha!
Maandag de grootste tempel van Maleisie bezocht, erg leuk en het lokale vervoer is prima! Savonds een vriend van Heidi ontmoet die stage loopt op Penang. Leuke avond gehad, ons pooltalent weer even tevoorschijn gehaalt. Dinsdag het National Park opgezocht en een trip van een uur door de jungle waar we uiteindelijk aankwamen bij een super verlaten strand waar niemand was! Waauuww, het was net expeditie robinson, ineens vanuit de jungle sta je midden op een strand! Toch mr een duik genomen;) Savonds weer gezellig gegeten met Daniel, leuk om de avonden zo door te komen. Woensdag niet veel gedaan, ons ticket naar Langkawi geboekt en n shoppingmall bezocht die niet heel veel voorstelde!
Donderdag dan op weg naar Langkawi, een korte trip met de boot en met veel moeite een kamer voor ons kunnen vinden. Smiddags dan ook mr meteen nr t strand! Heerlijk, nog even van genieten!
Vrijdag nr Underwaterworld geweest en zaterdag hebben deze stoere chickies een stoere 4-wheel-drive gehuurd en t eiland overgetoerd! Links gereden in een automaat! Erg gaaf!
Zondagochtend hadden we de auto ook nog tot onze beschikking en hebben we de Cable Car nog bezocht, 652,5 meter boven zeeniveau! Erg gaaf met mooie uitzichten. En zondagmiddag kregen we vervelend nieuws dus drama dag!
Maandag een ontzettende drama reisdag naar Phuket en te horen gekregen dat Sanne woensdagochtend vliegt. Dat betekent nog maar een dag samen... Deze hebben we gister goed benut door olifant te rijden, op t strand te liggen en de laatste souvenier gekocht! Erg raar allemaal.
Vanochtend om 5h de wekker en met de taxi naar het vliegveld. Bij terugkomst wilde ik eigenlijk nog gaan slapen, maar dat lukte niet echt, vandaar dat ik nu op 8.46 klaarwakker ben en dit bericht type!

Ik ga er t beste van maken en nog volop genieten van t strand, zee, zon en mooie dingen die ik ga doen!
Ik hou jullie op de hoogte en maak jullie geen zorgen!!

Tot over 1,5 week!!

Liefs xxx Karen

• 10 December 2008 - 07:09

Roy:

Hey Karen,

Jammer dat Sanne na huis is moeten gaan. Maar jij nog veel succes de laatste paar dagen alleen!

x Roy

• 10 December 2008 - 07:44

Gertie:

Ha die Karen
    Gaat alles nog lekker.
    Geniet er nog maar even van, het einde is in zicht. Vele groetjes Gertie

• 10 December 2008 - 07:56

Lianne:

Ha Karen,

wat n vervelend nieuws nog de laatste daagjes.. heb je daar nog mensen ontmoet of ben je helemaal alleen? veel plezier in ieder geval, knip nog maar wat mooie foto's we zien ons snel
    ! kus xx

• 10 December 2008 - 08:27

Kelly:

Hey karen!

Wat vervealend nieuws zeg! jammer det sanne noar hoes mos goan. Knap desse de reis nog allein aaf geis maken! auk weer n huule ervaring toch?! ik hoop desse nog 2 enorm gave weake int veuroetzicht hebs! Maar det zal vas good komme, en geniet dr maar van want die vleege net zoesnel um als de res!
    Vuul plezeer!

Dieke kus!

• 10 December 2008 - 08:46

Heidi:

Jeeeeeeetje wat een belevenissen toch weer he? Echt vervelend van Sanne dat ze naar huis is. Dan moet jij die laatste dagen maar voor 2 personen genieten! Gaat vast wel lukken :D

Liefs, Heidi!

• 10 December 2008 - 09:22

Sanne & Marieke:

Hey Karen!

Echt balen dat Sanne naar huis is moeten gaan! Heb dr meteen maar ff gesmst om haar sterkte te wensen! Super dat je toch besloten hebt alleen verder te reizen!

Jij nog heel veel succes de laatste paar daagjes! Geniet er nog maar lekker van!

Tot snel,

xx Sanne & Marieke

• 10 December 2008 - 10:53

Bjorn:

Hello!

Erg klote natuurlijk voor Sanne..

Voor jou echter wel weer idd een ervaring extra.. geniet lekker van de laatste dagen en gooi er nog eens wat foto's op, altijd leuk natuurlijk!!

Kus!

• 10 December 2008 - 10:54

Tessa:

Geniet nog even van de laatste dagen! Als je terug bent spreken we snel af om bij te kletsen!

xxx Tes

• 10 December 2008 - 15:26

Jeanine:

Haaa karen!
    Wat joamer zeg dat dien reisbuddy noa hoes is motte gaon:(
    Wal moedig dasse nog efkes allein doorgeis!
    Maar met ut einde en kerst in zich geit ut dich vast gaod aaf nog die letste daag:D
    Superr vuul succes nog en ik blief auk de letste berichjes volge natuurlyk!
    Tot snel!
    xxies

• 10 December 2008 - 17:43

San:

Heej Karin!!
    egt super dat je daar alleen nog verder gaat afmaken die laatste daagjes!!! we hoorde ut vanmiddag al van mam! die was eventjes bij ons langs geweest!..
    zkr ook nog een nieuwe ervaring voor jou in je uppie! geniet nog van je laatste daagjes! en doe de dingen die je wil doen!!
    ik zie wel dat je al goed bruin bent geworden! ( om jaloers op te zijn! ) haha..
    heel veel plezier!!! en tot gauw!! :) Groetjes sanne!

• 10 December 2008 - 21:12

Nicky:

haaj meissie, Das inderdaad heel erg jammer, dat Sanne haar reis nu niet af kan maken samen met jou. Ik heb dan ook heel veel respect voor je, dat je dit afmaakt! dat zal nog een hele ervaring rijker worden! Zorg dat je optimaal geniet en tot heel snel!
    liefs nicky

• 10 December 2008 - 22:03

Wies & Jan:

Jammer voor Sanne en voor jou dat Sanne door omstandigheden de reis af moest breken wij hopen dat je daar nog een leuks tijd hebt in je eentje, maak er nog een paar leuke dagen van en wij horen nog van je. groeten uit Tilburg en tot ziens.

• 10 December 2008 - 22:07

Natascha:

Heej Dochter

Ik wil je veel succes wensen de laatste 12 dagen alleen.
    Geniet ervan want die dagen zijn zo om!!
    En je weet het he!wees voorzichtig.

Doei Doei tot binnekortxxMams

• 11 December 2008 - 07:37

Mat En Ank:

Hoi Karen! Knap dat je alleen verder gaat! Pas goed op jezelf en nog veel plezier! Groetjes

• 11 December 2008 - 09:23

Loes:

Heej Karen! Wat shit voor Sanne zeg... Maar erg dapper dat je alleen verder gaat! Geniet er nog maar van de laatste daagjes en tot heel snel!!! XxXx Loes

• 11 December 2008 - 10:54

Anks En Caat:

Haa kate mate!!

Wat een rotte situatie zeg... echt heeeel erg dat Sanne om die reden eerder naar huis is moeten gaan!! We vinden het knap dat jij nog even 12 dagen het avontuur verder gaat beleven!!! EEEEEENNNN daarnaast vonden we het echt super leuk om je kaartje te ontvangen in ons appartement!! Echt uber liefff! We gaan trouwens wel weer binnekort verhuizen ;) dus dan verwachten we weer een kaartje haha
    Hee geniet nog maar even goed van de dagen en pas goed op jezelf!

dikke kussen voor jou van Anks en Caat

• 12 December 2008 - 10:01

Roos:

Erg moedig om de reis af te maken in je eentje.
    Het lukt je wel, heel veel plezier nog.

Groetjes uit Velden

• 12 December 2008 - 12:34

Mo:

Bonjour Karen! Jao echt balen van het slechte nieuws van Sanne...en det net in die letste weake, vervealend..maar de geijs het wal allein redden! Maak dr nog een eigen mini-avontuur van!always look on the bright side of life tuduuu tuuduu tuuduu tuuuduu! =D Enjoyy!! Dieke kus!

• 12 December 2008 - 22:07

Anne:

Hee Karen!

Nog maar een paar dagen! Wat vliegt de tijd zeg! Kom je nog ns langs in je oude huis als je terug bent?

Liefs Anne

• 13 December 2008 - 16:55

Sanne Van Nieuwenhuijzen:

Lieve Maat!

Ik heb zojuist mijn allerlaatste bericht op mijn weblog geschreven! Het is heel fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt.. jammer dat we het niet meer samen hebben kunnen afmaken :( ! Maarja, het is niet anders. Geniet nog van de laatste week en ik zie je de 22e op het vliegveld!

Veel liefs xxx

• 14 December 2008 - 19:36

Joost:

Hey Karen,

Hoest meid in je eentje? Wat een foto's zeg leuk poesje/tijgertje en die tempels erg indrukwekkend! Ik lees weer iets over pooltallent bij deze de uitdaging voor als je terug bent! Nou wij zijn weer terug en gesetteld in Breda! Lang verhaal allemaal maar dat vertel ik als je terug bent! Geniet er nog even van! Kus Joost

• 15 December 2008 - 17:07

Pascalle:

hey meid
    en hoe bevalt het alleen reizen daar???? waar ben je nog geweest?? nou nog heel veel plezier geniet er nog van , want over 1 week!!! zet je al weer voet op hollandse koude bodum bodem brrrr

gr pascalle

• 16 December 2008 - 11:17

Ellen Schreurs:

Hoi Karen,

Nog een paar daagjes he! Spannend... Een mooie tijd afsluiten, maar ook weer een mooie tijd tegenmoet hier in Nederland met al die feestdagen en natuurlijk je mooie herinneringen van deze reis!
    Have Fun de laatste daagjes! En tot Ziens!
    Liefs Ellen ;)

*Wat zal je mam blij zijn dat je weer terug bent, ik heb haar veel gesteund de afgelopen tijd, tijdens onze gezellige pauzes op Twinkeling ;)