All the good things come to an end... - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Karen Joppen - WaarBenJij.nu All the good things come to an end... - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Karen Joppen - WaarBenJij.nu

All the good things come to an end...

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

26 December 2008 | Nederland, Maasbree

Halloo!

Het is gedaan, m'n reis zit erop. 4 maanden door Azië gereisd. 5 landen gezien en mogen ontdekken. Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand en Maleisië (& Singapore) zijn stuk voor stuk mooie landen met hun eigen geschiedenis, cultuur en mooie dingen.
Met auto's, scooters, boten, bussen, treinen, metro's, monorails, cyclo's en onze eigen trouwe voeten hebben we weet ik hoeveel kilometers afgelegd om alles te mogen zien. Wat een ervaring ben ik weer rijker. Geen moment spijt gehad van m'n keuze en het is allemaal goed gegaan. Ik kan terugkijken op een heel mooi avontuur.

Maar de laatste dagen heb ik in Bangkok ook nog het één en ander gedaan.
Donderdag vanuit Phuket teruggevlogen naar Bangkok, ging allemaal zonder problemen. Alle spullen bij de kleermakers opgehaald, ze hadden er goed opgepast. Nu hopen dat alles past!
Vrijdag op zoek gegaan naar het grote park midden in bangkok, heerlijk gelegen en even genoten van de stad. 's avonds nog een hapje en een drankje gedaan met 2 nederlands die sanne en k al eerder tijdens onze dramareisdag tegengekomen zijn. Erg gezellig!
Zaterdag-souvenierdag, op naar de grote weekendmarkt. Met de skytrain, weer een ervaring rijker. Ook hier in Bangkok weer ontzettend goed geregeld. Wat een grote markt! Echt niet normaal, wel 6 voetbalvelden bij elkaar. Super smalle paadjes en heel veel mensen. Vanalles te koop. Ik moest t toch even op me in laten werken, daarna een aantal souveniertjes gekocht en toch maar weer naar de MBK, een grote shoppingmall die wat overzichtelijker is;)
Gelukkig alles kunnen vinden wat ik wilde.
Zondag, mn allerlaatste dag...wat is dat toch raar... deze heb ik voornamelijk ziekjes in mn bedje doorgebracht. Gelukkig was Marlie uit Deurne in de buurt die voor me zorgde;) Laatste dingetjes gedaan en mn tas gepakt! Ja hoorr alles paste erin!!:D:D toch goed uitgezocht.
De vliegreis is goed verlopen en maandagmiddag om 13.00h landde ik op Dusseldorf. En daar was mn familie Sanne & fam en Mieke en Nicky! Zooo leuk om iedereen weer te zien!! Een erg leuke thuiskomst! Het huis mooi versierd, thnx meiden!!

Jullie allemaal heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, krabbels, mailtjes en smsjes tijdens de reis. Heeft me goed gedaan dat zoveel mensen met me meeleven vanuit Nederland. Het is me goed bevallen dus ik zeg: Tot Ziens!!

Liefs xxx Karen

  • 26 December 2008 - 15:43

    Majo:

    Goed om je weer in Nederland te hebben ! Hele fijne 2e kerstdag nog en tot snel!
    Liefs

  • 26 December 2008 - 15:51

    San:

    Ha Karen!!
    op dit aafsloetend bericht ware we nog aant wachte! want heije verder nix mier gehuurd!bisse alwer wat gewend aan het weer heej.??
    good detse wer alik truuk gekomme bis en lekker de kerst thoes met zn alle saampjes hebs kenne doorbringe!;)
    we zulle os gauw wel wer un x zeen!!
    fijne daag nog!!!
    huul vuul groetjes! xxxx Sanne!

  • 27 December 2008 - 02:50

    Anks En Caat:

    meine guttes wat een heerlijk uitsmijter ;) goed voor ons, want dan weten wij ook hoe je laatste daagjes waren en hoe je thuiskomst was!! nou we blijven contacten he!!!! daaag katie matie kuszen voor jou van anks en caat

  • 27 December 2008 - 10:19

    Sanne:

    Hey Maat!

    Dat was het dan..
    Ik sluit me aan bij je verhaal.. het was super!!
    Waar gaan we volgende keer heen ;) ?? hahaha!
    Tot gauw!

    kuskus

  • 27 December 2008 - 14:45

    Christel:

    Hey Karen,

    Lekker weer thuis bij vaders en moeders!
    Heb de afgelopen tijd genoten van je verhaaltjes, krijg ook nu echt heel veel zin om te vertrekken. Vlieg 16 februari die kant op, dus voor die tijd moeten we nog maar even afspreken met z'n alle.(als je natuurlijk zin en tijd hebt!)

    Liefs Chris

  • 27 December 2008 - 16:56

    Karlijn:

    Ja inderdaad, all good things komen to an end! Jammer hè!!
    Ik ken t gevoel! wel naar huis willen maar ook eigenlijk wel heel graag willen blijven!
    Het was bizar om te lezen hoe onze reizen met elkaar overeenkomen, erg leuk om te lezen! Heb genoten :D
    Ook echt grappig dat je de laatste dag in bangkok naar de weekendmarket bent gegaan voor de souvenirs! precies zoals ik haha!
    Hoop dat je een leuke kerst samen met je family hebt gehad!!
    En spreek je vast wel weer eens!
    xxx Karlijn

  • 27 December 2008 - 20:25

    Heidi:

    Superleuke foto's!! ben benieuwd naar de live verhalen :d! tot maandag, xX!

  • 28 December 2008 - 15:51

    Joost:

    Hey schat,

    Welkom thuis! Bellen snel ff om wat af te spreken!

    x Joost

  • 29 December 2008 - 11:17

    Jacqueline Leenders:

    Ha karen,

    Welkom thuis!!! terug in (het koude) nederland!!!!
    Ik heb je site gevolgd en vond het erg leuk om steeds te lezen. Wat je nu weer beleefd had...super leuke foto,s. groetjes jacqueline

  • 29 December 2008 - 14:05

    Daniel:

    dag kind!
    Goed te horen dat je laatste dagen nog prima gegaan zijn!
    Niet gehuild? geen traantjes gelaten bij je vertrek uit het mooie Azie? ;-)
    Haha, ik spreek u!

    Groeten uit een nog steeds warm Penang!

    Kus!

  • 30 December 2008 - 07:21

    Mam:

    wij zijn blij dat je weer thuis bent.
    en je kunt terug kijken opo een geweldige reis.
    dit neemt niemand je meer af.
    knuffel pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 40465

Voorgaande reizen:

03 Juni 2012 - 29 Juni 2012

Peru & Bolivia

10 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Backpacken in Borneo

11 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Interrailen Balkan 2009

22 Augustus 2008 - 22 December 2008

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: