Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Karen Joppen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Karen Joppen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

21 Augustus 2008 | Nederland, Maasbree

Heej allemaal!
Morgen is het dan echt zover...de reis naar Zuid-Oost Azië gaat echt beginnen! Om 15.15h gaat het vliegtuig ons via Dubai naar Bangkok en uiteindelijk Hanoi brengen!! Spannenddd...
Mn backpack staat klaar en alles is geregeld!
De kriebels zijn er ook al;), maar ik heb er ook super veel zin in! We gaan t meemaken, ik laat het allemaal maar op me afkomen en we zullen het zien.
Afgelopen zondag een leuk afscheidsfeestje gehad, hoewel een afscheidsfeestje natuurlijk nooit leuk is ;)
Iedereen super bedankt die er was en voor de leuke en handige cadeautjes natuurlijk! Meiden bedankt voor t boekje voor de noodgevallen;) ik ga er vaak in kijken :)
Ik ga nog één keer lekker slapen in mn bedje in Maasbree.
Jullie horen van me vanuit Vietnam...
Liefs, x Karen

  • 21 Augustus 2008 - 21:36

    Sanne:

    Yow Travelmate ;)

    Kriebels duidelijk aanwezig hier in Tilly-City... ;) !
    Maar we hebben er zin in en zoals je al schrijft, we gaan het meemaken en allemaal op ons af laten komen!

    TOT MORGEN!!! KUS

  • 21 Augustus 2008 - 21:50

    Bram:

    Heej Karen

    Een supertijd toegewenst in Azië, Goeie reis morgen en geniet ervan!

    En niet te druk maken he ;)

    groetjes!


  • 22 Augustus 2008 - 04:32

    Irma:

    Hey Karen,

    Superveel plezier, geniet ervan

    xx Irma

  • 22 Augustus 2008 - 06:32

    Marcel & Monique:

    Heey Nicht!

    Heel veel plezier, alles komt goed. probeer er lekker van te genieten en we zien elkaar over 3 maanden! Ik zal af en toe voor Rianne zus spelen... :D
    X Marcel & Monique

  • 22 Augustus 2008 - 06:50

    Monique:

    Echt een supergoije reis Karen! En doarnoa natuurlijk keiveul plezeer!! Geniet dr van en tot kerstmis! ;) Ik hoaij Breda wel in de gaten =P.
    Dieke kus,
    Monique

  • 22 Augustus 2008 - 07:36

    Frances:

    Oeeehhh!! Spannenddd!
    Kei veul succes en natuurlijk veul plezeer!
    Echt super tof desse dit geis doon!

    X

  • 22 Augustus 2008 - 07:52

    Roy:

    Hey Karen

    Maak der dich enne sjoëne tied van! En veul Succes!

    Roy

  • 22 Augustus 2008 - 08:49

    Nicky:

    haaj meissie! eindelijk,, het gaat beginnen! ik wens je een hele goede reis! en geniet ervan!! er gaat 'n wereld voor je open! zolang je nog maar terug wil komen straks... vind ik het goed ;) haha! meid, geniet ervan!! xus nicky

  • 22 Augustus 2008 - 09:11

    Mat En Ank:

    Hey Karen,

    Een hele goede reis gewenst! Have fun!!
    Groetjes

  • 22 Augustus 2008 - 09:52

    Eefje:

    Ha kaat!
    ieder begin is moeilijk, maar ik weit zeker des dich n super toffe tied in geis!Geniet veural van alle leuke dingen en loat dich doar alle nieuwe dingen verrassen!
    X Eefje

  • 22 Augustus 2008 - 10:59

    San:

    Hej Karen!
    zkr spannend now!!
    Huule goije reis en geniet dervan!!!
    Groetjes Sanne!!

    (p.s Tunnelkidsdaag hoofse now tog auk wer neet te misse :P )

  • 22 Augustus 2008 - 12:44

    Majo:

    Goede reis roomie, had je nog gesmst maar dat was dus je oude nummer! Geniet ervan, we mailen!
    Kus

  • 22 Augustus 2008 - 12:47

    Karlijn:

    Nou.. dan is t toch echt zover!! Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips enzo en als je nog vragen hebt kun je altijd bij mij terecht..
    Doe de groetjes aan:
    * De vrouwtjes met de bananen in Hanoi
    * De masseurs op t strand van de eilanden van thailand
    * De kleine bedelende kindjes bij angkor
    * De bruggebouwers in Laos
    * De tuktukchauffeurs in bangkok
    :D
    Succes met het staand plassen en natuurlijk het met stokjes eten!!
    Heeeeeuuuul veeeeeuuul plezeer meadje!!!
    xx Coxie

  • 22 Augustus 2008 - 13:35

    Susanne:

    Jop, as het good is hangse no al in de lucht, dus zweijse maar ff!
    Ik bin al beniejd noar dien ierste verhoal vanoet Azië! Liefs..

  • 22 Augustus 2008 - 14:46

    Bjorn:

    Yo Joppen!!

    Spannnendddddd! Ga je in de gaten houden hier dus kom maar op met die verhalen!! Hoop dat de kriebels inmiddels weg zijn en vervangen zijn door heeeeeeeeeel veel zin in de komende periode!

    Zie weer het "niet te druk maken" af en toe terugkomen en ik sluit me hierbij aan ;)! Zie je over 4 maanden kleine, spreek je vast wel wat eerder ;)!

    Kus!

  • 22 Augustus 2008 - 15:12

    Will.:

    Hoi meisje ik wens jullie een te gekke reis,geniet ervan dikke kus en tot ziens..liefs will.

  • 22 Augustus 2008 - 16:50

    Kim:

    Hoi,

    Als je dit berichtje leest zitten jullie in het zonovergoten Azie en is het bij ons erg slecht weer. De hele reis terug naar Tilburg hebben we regen gehad. Maar goed we doen het ermee.
    Heel veel plezier en geniet van jullie tijd in Azie.

    Groetjes Kim

  • 23 Augustus 2008 - 11:52

    Joore:

    Jopje, het avontuur is begonnen!! Spannend!! Heel veel plezier, geniet ervan! Gr's van de fam!
    xxx

  • 23 Augustus 2008 - 14:58

    Tessa:

    Hé meisje,

    Volgens mij moet je inmiddels in Vietnam aangekomen zijn! Ik ben heel benieuwd naar je eerste indrukken.
    xxx Tes

  • 23 Augustus 2008 - 19:09

    Roos:

    de nacht goed doorgekomen en hoe was de vlucht. Het zal wel lekker heet zijn. Denk aan het verbranden.

  • 24 Augustus 2008 - 13:16

    Reny:

    Hey Karin! Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar je verhalen en natuurlijk ook de vele foto's die je op de site gaat plaatsen!

    Geniet ervan.

    Gr's Reny

  • 24 Augustus 2008 - 14:13

    Wies :

    hoi karen, ook voor jou een berichtje natuurlijk. wij zyn weer terug op honk en denken aan jullie met een beetje jaloezie geniet vooral van alles wat julie meemaken en wij lezen jullie verslagen.groetjes uit tilburg.

  • 24 Augustus 2008 - 14:36

    Caat:

    hoi kate mate,
    ik ben er klaar voor laat de berichten maar komen vanuit Vietnam!!! hoop dat alles goed gaat en dat jullie genieten! maar dat gaat vast goed komen! dikke plakkert van Caat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Actief sinds 10 April 2008
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 40534

Voorgaande reizen:

03 Juni 2012 - 29 Juni 2012

Peru & Bolivia

10 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Backpacken in Borneo

11 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Interrailen Balkan 2009

22 Augustus 2008 - 22 December 2008

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: